onsdag 1 maj 2019

Månadsrapporten april 2019

Cykelpendlingen och träningen går bra. Cyklade 34 mil under april. Enstaka dagar har syndat med kollektivtrafik för att inte överbelasta mig.
Löpningen helt ok med flera 12 km-pass under 58 min. Nytt rekord på milen är 43:31. Sparsamt med chins, men uppe i 18 nu.

Haft det väldigt trevligt på jobbet. Inleder maj månad med en 14 timmars arbetsdag.

Producerat för lite vetenskap. Och läst avsevärt mindre än önskat. Var finns tiden???

Sparar i fonder månadsvis. Banken vill att jag köper något till ISK för att få min rabatt. Köper plikttroget några billiga indexfonder och räknar inte dessa till portföljen som består av aktier och ibland cash.
Portföljen mår bäst när jag inte bryr mig. Är kvartalskapitalist och rapporterar utvecklingen lagom till midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar